Wat leuk dat jij hier terecht bent gekomen en geïnteresseerd bent in ons bedrijf.
Wij vertellen jou via deze weg graag meer over JM van Delft & zn. Op deze website vind je onder andere meer informatie over hoe wij zijn als werkgever, hoe gezellig het bij ons is, welke mogelijkheden wij jou bieden, en wanneer wij een perfect match zijn. Ook kun je alvast een aantal (toekomstige) collega’s ontmoeten die graag iets meer vertellen over hun verhaal binnen JM van Delft.
Uiteraard vind jij hier ook de openstaande vacatures. Staat jouw droombaan er op dit moment niet tussen, maar denk jij wel een match te zijn? Neem dan alsnog contact met ons op!
Binnen JM van Delft vinden wij het aangaan van duurzame relaties met onze collega’s erg belangrijk. Je moet bij ons je pensioen kunnen halen, dat is ons streven.
Wij maken mooie dingen met leuke mensen dus wat zouden wij zonder al deze leuke mensen zijn? En aangezien wij nog blijven groeien zijn wij dus op zoek naar nog meer leuke mensen. Groeien doe je namelijk samen!
Wij vinden het belangrijk dat jij je bij ons thuis voelt. Je brengt tenslotte toch heel wat uurtjes bij ons door dus dan is het wel zo prettig wanneer er een fijne werksfeer is. Eentje waarvoor we altijd ons best doen om deze te verbeteren en open staan voor feedback van onze mensen.
Deze werksfeer wordt onder andere gecreëerd doordat wij een zeer platte organisatiestructuur hebben. Iedereen helpt elkaar, kan bij elkaar binnenlopen en er is ruimte om een sociaal praatje te maken met je collega’s.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat iedereen zich kan blijven ontwikkelen. Dit doen wij onder andere doormiddel van de JM van Delft Academie. Binnen deze academie kun jij jezelf verder ontwikkelen om jouw talenten zo goed mogelijk te benutten. Wellicht komt je er zelfs achter dat je verborgen talenten hebt. Wat de uitkomst ook zal zijn, ook dan zijn er volop mogelijkheden binnen JM van Delft.
Afijn, laten we verder gaan met wat keiharde feiten…
Do I need to say more?!
Jolein is één van de verantwoordelijke voor de personeelszaken binnen JM van Delft en staat voor je klaar om meer te vertellen over ons leuke bedrijf, de vacatures en alle opleidingsmogelijkheden die er zijn.
Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten?
Bel of app met de Jolein-lijn via 06 – 59200206 en Jolein of één van haar collega’s staan je graag te woord!
Het is augustus 2017 wanneer ik voor het eerst start bij JM van Delft & zn. Voor mijn opleiding Bedrijfskunde mag ik stage gaan lopen en via een vriend en wat andere kennissen die bij JM van Delft & zn. werken ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik begon als stagiair op de toenmalige tekenkamer en mocht gaan onderzoeken hoe we het “planningsproces” op deze afdeling konden verbeteren. Na dit half jaar zag ik het wel zitten om naast mijn studie als bijbaan te blijven werken. Gelukkig dacht JM van Delft daar ook zo over en mocht ik blijven.
In oktober 2021 ben ik begonnen bij JM van Delft & Zn. Toen ik op zoek was naar een nieuwe baan, wist ik nog niet precies wat ik wilde; ik zocht vooral naar een fijne klik en mogelijkheden om door te groeien. Tijdens mijn sollicitatiegesprek kwam naar voren dat ik hierin niet de eerste was en er wat dat betreft ontzettend veel mogelijk is bij JM van Delft.
Sinds november 2019 ben ik werkzaam bij JM van Delft & Zn. Ik kende het mooie pand van JM van Delft & Zn eigenlijk al lang aangezien ik uit de buurt kom. Het viel me altijd al op. Ik ben opgegroeid in Haarsteeg en naar de middelbare school in Drunen gegaan. Hierna ben ik Rechten gaan studeren aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Mensen denken vaak op het eerste gezicht dat ik een typisch meisje ben, maar hoe beter je me leert kennen, hoe meer ik je zal verrassen.
Mijn wekker gaat om 05.15 uur, even een bakje koffie en me spulletjes pakken voor de werkdag om vervolgens om 06.00 uur bij JM van Delft in Drunen te zijn.
Hier komt onze transporteur om 06.00 uur de 1e lading kozijnen en glas halen voor een werk van ons. We hebben gemiddeld rond de 25 externe transporten via ons transportbedrijf Lammers. Als het 1e transport van de week weg is ga ik samen met mijn collega’s in overleg over het plan van aanpak voor de rest van de transporten.
Om 6:45 uur uit de veren. Even opfrissen, ontbijten, het nieuws lezen op de Ipad en vervolgens om 7:30 uur in de auto stappen naar het werk.
Als werkvoorbereider begint iedere dag voor mij rond 7:45 uur met het doornemen van mijn inbox en het bekijken van mijn agenda. Ik maak aan de hand hiervan voor mijzelf een prioriteitenlijstje voor die dag.
Mijn dag begint rond 06.30 uur. Dan ga ik me aankleden, opmaken alles wat erbij komt kijken. Om 07:00 stap ik de deur uit, om met de auto vanaf Sprang-Capelle naar Drunen te rijden. Meestal zit ik om 07:15 achter mijn bureau. Ik start mijn dag met een lekker kop thee waarna ik mijn mailbox doorlees en kijk of er dingen tussen zit die ik direct moet oppakken. Mijn dag bestaat: uit orderbevestigingen controleren, bestellingen van mijn collega’s (tekenaar/werkvoorbereiders) controleren, fasering van projecten doorlopen, productie uren invullen, uitvoerdersbonnen opvragen, transporten inplannen, kitter en schadehersteller inplannen en overige randzaken.